Jornadas mágicas de 1° a 6° Grado

En el área de inglés llegamos a fin de año con mucha magia y sorpresas.

De 1° a 3° Grado, la magia se apoderó de las aulas y nuestros alumnos disfrutaron de cuentos, canciones, videos y trucos de magia.

De 4° a 6° Grado, el hilo conductor fue la saga de Harry Potter. Divididos en las 4 casas de Hogwarts.
Abordaron diferentes aspectos de la magia, y llevaron adelante las clásicas competencias.

En toda la escuela se vivenciaron talleres diferentes y este proyecto culminó con un evento muy especial: ¡un show de magia en inglés! ¡No te pierdas la galería de fotos!

Magic and surprises are an inherent part of our end-of-year project!

From 1st to 3rd form, magic was present in the classrooms through stories, songs, videos and magic tricks. From 4th to 6th Magic was presented in the hand of Harry Potter as our students watched the movie and worked on different aspects of his magic world. They were divided into the 4 Howgarts houses to compete in different games and challenges in the classrooms.

Last week our teachers carried out special workshops to have fun and immerse the children in the topic one more time. The icing on the cake: a magic show in English for all our students!